Ing. Ondrej Jackulík – PEKÁREŇ Ružová 962/22, 02901 Námestovo POLITIKA KVALITY
a) pomocou marketingovej stratégie rešpektovať' pôsobenie trhu, dokonale poznať skupiny zákazníkov /klientov/ a ich požiadavky
b) poskytovať zákazníkom /klientom/ istotu, že vykonávané služby pri činnostiach, predmetu SMK dosahujú opakovateľne požadovanú kvalitu
c) zvyšovaným a prehlbovaním odbornej vlastnej spôsobilosti ako konateľa spoločnosti minimalizovať vznik nedostatkov a chýb
d) postupným zvyšovaným technickej, materiálovej a organizačnej vybavenosti spoločnosti vytvárať pre služby spojené s predmetom SMK porovnateľné podmienky s medzinárodnými štandardami
e) vhodnou motiváciou zamestnancov spoločnosti dosiahnuť' primerane zlepšovanie SMK, zvyšovanie jeho výkonnosti a z nej vyplývajúce zvýšenie činnosti pri získavaní zákazníkov /klientov/ pri osobnom kontakte alebo vyhlásených súťažiach
Námestovo 01.10.2017